MIU MIU
TAJEMNICA KOBIECOŚCI
Od momentu powstania w 1993 r. Miu Miu jest wyrazem niezwykle osobistej i oryginalnej wizji Miucci Prady, w której silne, awangardowe, eleganckie, zmysłowe i wyjątkowo estetyczne elementy łączą się w eklektyczny i rozpoznawalny styl. Męskie formy i dziwaczne nadruki tworzą kalejdoskopowy, wizualny kolaż, w którym męskość i kobiecość łączą się w fantazyjny obraz, budzący silne skojarzenia z brytyjskim dandyzmem. Kolekcje okularów Miu Miu to też wyraziste i odważne kontury, podkreślające zdecydowanie ultra kobiecy styl sezonu. To marka, która poprzez niekonwencjonalne projekty okularów podkreśla nieskończoną tajemnicę kobiecości.
Jakość wszystkich produktów marki Miu Miu pozostaje niezmiennie najwyższa i ma priorytetowe znaczenie na każdym etapie powstawania produktu: od projektu po dobór materiałów, od produkcji inspirowanej wykonaniem rzemieślniczym po dbałość o najdrobniejsze szczegóły, tak aby każdy produkt był wyjątkowy. Wyraziste kampanie reklamowe Miu Miu powstają przy udziale najznakomitszych fotografów i światowej sławy gwiazd, takich jak Kim Basinger, Drew Barrymore, Maggie Gyllenhaall, Chloé Sevigny, Kirsten Dunst, Vanessa Paradis czy Katie Holmes.
Nowe kolekcje okularów opierają się na sile sprzeczności łącząc cienkie metalowe linie z masywnym acetatem, delikatne kocie kształty z szerokimi zausznikami. Okulary Miu Miu to niekonwencjonalny design dla kobiet przyszłości. Eksperymentalny sensualizm, drapieżność i słodkość zarazem, Miu Miu łączy w sobie wszelkie sprzeczności. Prócz kolekcji głównej przygotowywane są również projekty specjalne, w tym sezonie na wybiegu rządziły najmodniejsze motywy vintage i glamrock.